fetaost

japp,  måndag idag, och jag har städat skiten ur mig själv. både på jobbet och här hemma.
iofs är jag inte klar med städnignen i mitt rum här hemma men, alla kläder ligger kvar på golvet. har bara städat min bokhylla där allt låg huller om buller. + mitt databord där det låg skräp överallt och sånt man inte behöver ha kvar längre. bara i dom två sakerna så blev det några fulla plastpåsar med skräp. haha!, varför är jag inte lite smart och slänger allt direkt som är skärp? jaja, lite dum är man ibland.

tack för den här sommaren? just nu öser det ner regn, och jag var nyss ute och sprang till postlådan + till vårat land för att hämta sallad till salladen jag gjort nu till maten.
jag hade i massor fetaost :] hehehehhehh. finns nog inget godare!
nu var maten klar så jag ska röra på arslet!


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0