jag har inte gett upp!

har tränat alla 3 gånger nu denna vecka, bra gjort av mig för att inte ha tränat något på ca 2 månader? :p
redan i onsdags när jag vaknade hade jag en sån sjuk träningsverk. men jag tränade i onsdagskväll också. idag var det träning igen, kände på jobbet att det bara var jobbigt och gjorde ont att gå. min högra vrist har jag ännu mer ont i. men jag stannade inte hemma från träningen för det. bara att sätta sig i bilen och köra dit idag igen. kom hem för ett tag sen nu, har hunnit käka och duscha bara. idag var det riktigt jobbigt att träna, jag kände att det knappt gick att lyfta benen och springa för jag hade så ont. men jag gav ibnte upp! jag kämpade så mycket jag kunde genom hela träningen. så nu är jag helt slut. undrar om jag ens orkar platta håret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0