lördag

det verkar som att ingen nappar på att gå på stan idag.. eller ingen svarar iaf. jävla brudar, vafan liksom? elle rjo, kregert har ju svarat men inte resten av alla mina kompisar. jag har ju så många...

var hemma hos ida och jonas igår. vi käkade chips, fixade mitt löshår, dansade på en dansmatta och fyfan va rolgit det var! men sjuuuuukt jävla jobbigt. kände lite i benen igår när man hoppade upp och ner och försökte få fötterna i takt till musiken och på pilarna, känner ännu mer i benen idag HAHA. svårt var det. men roligt as hell.

nä. snart åker jag själv. fast, nej, det skulle aldirg hända...
känns sonm att det är värst för tessna, för henne har jag skickat två sms till och rignt en gång, för om hon sover (vet inteom hon jobbar) så måsteh on störas lite av det. MOHAHAHAH


nu ska jag sura lite.. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0