måndag, tråkiga måndag

idag har jag rensat och städat ur HELA min garderob. för igår när jag kom hem från staden så låg alla mina kläder på golvet. mamma?, hade du något med det att göra?....
det var väl i alla fall ett tecken på att jag sulle göra något åt alla kläder som låg huller om buller.

förresten, ingen kom och hämtade mig från kyrkan igår. så jag gick i storm och ösregn hem till mig. det var inte ngåon höjdare kan jag säga..

så nu är jag precis klar med det. så nu strax ska jag ta min cykel och bege mig hem till far min. där har jag inte varit på år och dar känns det som. nästan 3 veckor i alla fall skulle jag tro.

i morgon ska jag åka jobb-bil till jobbet! wuhuuu. fast, egentligen så vill jag ju inte det.
det är så jobbigt bara, för att jag måste först i så fall ta bussen in till stan, sen hämta bilen på ISS huvudkontor, sen åka till jobbet... jag får liksom inte ta hem bilen till mig, but life's a bitch sometimes..
håller ju på att kolla bil också,
elin hittade en bil som lät asbra. eller  båda lät asbra. ska försöka få pappi att kolla lite mer på dom och kasnke ringa. jag vill ju ha en bil nu så ajg slipper det här med buss hit och dit. palla ta bussen till och från bilen till jobbet varje dag. att behöva gå upp en timme tidigare också dessutom... gah!

menade j det han sa? om han inte var för full. då tror jag att ... ja! :D fniss
saknar dig redan..


Kommentarer
Postat av: Kregert

Jag har missat nått. Hoppas på att se si morogn! Fia är nyfiken

2008-08-11 @ 19:28:23
URL: http://sofiakb.blogg.se/
Postat av: tes

har ni äntligen haft ett snack? ;)

2008-08-11 @ 19:54:45
URL: http://omtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0