nehe, nehe

har inget att skriva om egentligen. inget sådär som är roligt att veta.
men igår tränade jag i alla fall fotboll för första gången sen vi hade uppehåll. jag har knappt rört på mig sen dess, det är väl cirka 2 månader sen tror jag? sjukt. inte konstigt att jag mått dåligt när jag tittat på mig själv i spegelen..
så idag har jag träningsverk, lite i magen och i benen. i magen känns det när jag nyser, och nyser gör jag ca 70 gånger i minuten, det är rätt jobbigt. fast det är skönt att man känner av att man gjort någon nytta.

idag har det också svidit i mitt öga hela dagen, jag fattar inte, de tär ju inget i ögat för jag har ju sköljt det massor gånger? ändå så rinner och svider det.

kattjäveln vi har skaffat är helt galen. den rivs, bits, klättrar på ALLT. springer omkring överallt där den inte får vara också.följer efter mig vart jag än går också, men det är lite roligt faktiskt :)

om en timme ska jag iväg på träning igen antar jag. måste väl börja komma igång igen, fastän jag tycker att det är dökul så är det inte lika kul att lira med vårat lag.. vissa trycker ju ner andra med deras negativa snack hela tiden. så man blir så sjukt jävla sur på att dom håller på hela tiden. bara för att du/ni har en dålig dag, jämt?, så behöver ni ju inte visa det kanske och förstöra för oss andra.. hallååååååå, lägg ner!

jobbkillen som alltid får mig att le som jag vet inte vad mötte jag när jag var på väg ner till min bil. han kom med sin konstiga fula lilla postenbil. den måste gå i max 30 alltså? åååh den är så ful! HAHA, fasen vad jag garvade åt honom, han skrattade tillbaks till mig. som tur var.
det är rätt kul att man kan hälsa och skratta åt folk man inte ens känner tycker jag.
men just i detta fall med denna kille så känns det som att jag måste säga nåt snart!

sen så måste jag säga att jag inte orkar vänta tills Backyard babies släpper sin nya skiva!









jag saknar dig baby!

Kommentarer
Postat av: sara

hehe ja ville ju att du skulle följa med..

men hallå om de kliar i ögona nu kan det inte vara att du är allergisk mot kissen :(

2008-08-06 @ 21:22:40
URL: http://lrocknrolll.blogg.se/?tmp=06172734

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0