sista dagen

yes, sista dagenpå jobbet idag.
det var en tant som jag fick lära upp, hon var 60 år. och vet ni vad? HON VAR FÖRHELVETE OCKSÅ BARA VIKARIE.... tack för det ISS... så jävla dåligt.
är det inte bättre att låta en ungdom som mig, stanna kvar där. jag är mycket piggare, klarar väl av mycket mer än henne. hon lär ju gå i pension snart ändå.. åååh..
gunilla som jag städar med på posten, hon sa att hon kommer sakna mig, och att jag skulle få hennes nummer så jag kunde höra av mig om jag ville ta en fika någon dag. hon är så snäll! fast hon är 61 år. men så rolig! och alla hennes historier om hennes liv, det är verkligen döintressant att lyssna på! häromdagen så pratade vi om vad hon hade för stil och hur hon såg ut bnär hon var yngre. så sa hon att hon hade snusnäsduk runt halsen. och jag sa det att jag också brukade ha det. så idag, när det nu var min sista dag så hade hon en "avskeds"present till mig. jag fick en påse, där i låg det två snusnäsdukar och en fin tvål (: hon är så go! vi har haft så roligt ihop när vi jobbat. tråkigt att jag var tvungen att sluta för en gammal kärring...
idag är det fredag, så nu är jag 20 år och 1 dag. ska nog träffa fia ikväll. i mrogon blir det vb! wuhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0