tisdag.. och jag har fått jobb-bil

så det så! jobb-bil. den är nog rätt fin ändå. ska ta kort på den någon dag så ska ni få se!
men pallit att gå upp vid 05 varje dag, nej.

jobbade till typ lite efter 2 idag. sen åkte jag hem till kregert med bilen. åt lite. sminkade mig lite. sen åkte vi, jag först och kregert efter mig, och lämnade bilen på iss. och på vägen dit så gjorde jag en rolig grej. jag åkte jättelångt för långt fram förbi rödljuset och stannade. jag var helt väck i huvudet. jag misasde rödljuset och trodde väl att röda gubben för övergångsstället var min. men sen vaknade jag till och såg att det var en gubbe? haha. jag ser att kregert stannat långt bakom mig. jag börjar asgarva. lägge ri backen och börjar backa lite. sen ser jag kregert visa att det var grönt så jag kunde köra framåt. men haha, nästa gång måste jag vara lite med där känner jag! när vi kommit fram till iss så lämnade jag bilen. vi drog sedan direkt till media markt. woho.
3 skivor och en musik-dvd blev det. hittade sjukt mycket mer. men jag måstel ära mig att hålla i pengarna..
efter det drog vi vidare till maxi, rusta och willys.
jag hittade 3 filmer till. eller en och sen en med dubbelt i. jag hittade Elf i en dubbel, som kostade 59, och på mediamarkt kostade bara filmen elf 169. haha, snacka om kapet då!

sen åkte jag hem.

jag ska förresten aldrig mer jobba i mina höga vans. jag kan säga det att mina fötter och ben inte mår som dom ska just nu. ska aldrig mer ha dom när jag jobbar mer än 6 timmar i alla fall.

nu ska jag blåsa och platta håret. och sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på elf. har ju hört från ekis att den är bra. och det tror jag säkert också, will ferrel är typ min favoritskådespelare. alltid så jävla rolig!

baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0