tisdag

redan tisdagkväll. dagarna går så fort, för fort..
igår var det jobb som gällde som vanligt. sen hängde jag med robban en stund på hans jobb, jag fick se livet som postis i 1 timme ungefär. efter det så åkte jag och hämtade fia på komvux. vi åkte sen hem till henne och kollade lite på tv.
idag var det jobb igen. kan säga det att ajg INTE längtar tills på tors & fre då jag ska lära upp en annan tjej mitt jobb.. chefen!, gör det själv för fan! funderar fram och tillbaks på att sjukanmäla mig.. men jag behöver stålarna..
på torsdag så är det min födelsedag, dvs om 2 dagar. inte långt kvar nu! men den dagen lär väl inte vara så speciell ändå. kommer säkert bara vara som vanligt. hos papi kommer kalaset vara i helgen, eller ca 2-3 veckor efter jag fyllt. hos mami blire väl kalas direkt när jag kommer. sen vet jag att mormor kommer ner och firar mig den 4e sept eller något sånt..
kul att veta för er va?
men jag vet hur min familj funkar och det blir aldrig direkt någon överraskning på ngåot sett under min dag.. men jag älskar er ändå! <3 huvudsaken är att ni finns där



jag har otur... i allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0