+ & -

denna dag har varit... jag vet inte riktigt. både bra och dålig som fan.
började ju med att jag skulle ladda batteriet till bilen eftersom jag skulle åka in till stan med den var det tänkt.
kl16 åkte jag in. redan på motorvägen in så började bilen krångla. IGEN. fan vad jag hatar bilen just nu. lysena slocknade och hastighetsmätaren visade 50 när jag körde lika fort som dom andra på motorvägen.
iaf, kunde parkera i stan innan den la av helt.
drog ner till skvallertorget och in på fräcka fröken där mina busungar, kregert tessan och sara, redan satt och pratade. kul att se er igen!
pappa och jag bestämde att han skulle komma in och kolla på bilen en snabbis.
vi satt och pratade lite.
sen kom pappa och kollade om han kunde hitta felet. det kunde han inte. fan.
vi käkade en varsin greken. mmmm-mm! pratade om allt i flera timmar, klockan blev 7 när kregert var tvungen att dra sig. vi bestämde inget om juldagen. men hoppas det fixar sig på något sätt! party ska det bli iaf!

i morgon ska jag och tes på stan och shoppa lite. hon julklappar och jag saker till mig själv! måste hitta något att ha på mig på julafton/juldagen/nyår. jag vet inte riktigt hur mycket party det kommer bli under nyår nu när inte the whole gang är hemma eller har tid med nyårsfirande.

annars idag har jag åkt till pappi. här har jag inte varit på galet länge. det var flera flera veckor sen. känns allt lite konstigt..
har iaf städat mitt rum här och slängt och tagit bort massor saker.
tagit in en annan tv i mitt rum, en som funkar. den andra skiten som jag tog från tobbes trum (han använde den inte) funkade inet alls, brusade och blev svartvit ibland, eller typ jämt.

nu strax ska jag sova för jag ska upp tidigt i morgon. ska åka in till staden vid 0930 liksom. så några timmars sömn ska jag ändå försöka få.

så, godnatt.

Kommentarer
Postat av: fia

jag är ju hemma på nyår;p

2008-12-23 @ 09:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0