1 december

idag är det första december och då är det bara 23 dagar kvar tills julafton!
OJ va fort det här året har gått, känns som att förra året tog slut precis nyss.
den 16e åker jag och fia till ullared och köper massor julklappar. känns som att det blir lite tajt med julafton och allt. får hoppas på att det inte kommer vara smockat med folk då heller. man vill ju inte ha folk som trampar och kör på en på hälarna med vagnarna.
senast jag var på ullared var i 1an på gymnasiet så det är några år sen :) ehe

allt i mitt liv är så konstigt just nu. personen som jag vill ska höra av sig osv är lite dålig på det..
mamma skriker och har sig varje dag på mig nu. pappa är aldrig hemma längre. mycket jobb på g.
hinner inte följa med någon av familjerna till karlstad och fira jul med mormor och morfar, gammelmormor, farmor och farfar + resten av mina släktingar.  det känns lite tråkigt..

idag iaf så har jag städat hela huset som vanligt. och såhar ajg tränat med kregert.
och nu måst ejag plocka ur diskmaskinen, innan morsan skriker ihjäl sig

Kommentarer
Postat av: fia

det tycker jag låter bra :)

2008-12-01 @ 22:01:17
URL: http://omsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0