2 december

hej och hå.

det som stog på listan att göra idag var

-vakna
-gå ut med hundarna
-ta bussen in till stan
-träffa kregert
-träna med kregert
-ta bussen hem
-diska och städa och sånt

på bussen hem från stan så satt jag och tänkte på massor saker.
jag kom fram till en jättesmart idé som jag nu har glömt bort. skit också.
om jag kommer på vad jag satt och tänkte på så skriver jag det då!

i morgon ska jag bara vara hemma och göra nytta. mamma sa idag igen att hon inte orkar med att jag bara "går hemma och gör ingenting" HALLÅ? vem är det som städar hela huset jämt, vem är det som rastar hundarna rätt mycket, jämt på förmiddagarna?
okej hon menar när det gäller jobb. men FAN, ta och fatta att det inte är så jävla lätt att få nåt.
fast iofs, jag söker knappt något längre heller så det gör det ju inte lättare.. men det är så jävla tråkigt att söka jobb när man har fått ett "nejtack" i ca 1,5 ÅR.

nog med tjat om jobb.

på torsdag blir det sim och sol för mig och kregert
och på fre ska jag träna
lör och sön = jobb








nog med dåliga saker nu... snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0