31 december

jag höll på att skriva ett inlägg igår. men jag orkade inte skriva klart de. så jag börjar på ett nytt nu, för vill nog inte fortsätta på den heller.
idag är det nyårsafton. känns konstigt. känns som att 2008 har nyss börjat? det borde inte få gå såhär fort. jag har ju inte hunnit med allt som jag har velat göra.
nästa år fyller man 21. fan. jag vill stanna här! jag vill itne bli äldre! jag vill absolut inte bli över 30 iaf.

snart ska tessan och jag ta bussen in till fia. vi ska ha julklappsbyte och sedan fixa iordning oss hela resten av dagen.
vi ska till ida på middag och sen vet jag inte vart det bär av. kanske utgång? kanske fest? VET INTE. men det blir nog bra..
jag känner att jag kommer vara jättetjejig idag. jag ska ha klänning. det är nog inte ofta man får se mig i det! det är väl balen och nu på julafton+juldagen.

nej nu orkar jag itne skriva mer. ligger så skönt nerbäddad i sängen. så ska kolla klart på step brothers kanske. den är bra! för er som gillar will ferrel så borde ni se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0