7 saker du kanske inte visste om mig?

1. JAG analyserar allt för mycket. när det gäller killar. om man snackar över internet, han skriver bara en puss när vi säger hejdå. "VAFAN!? han tycker inte om mig!, han tycker jag är äcklig, han vill inte träffa mig mer!" sen när det gäller smileys. det är sjukt så känslig jag är. damn

2. jag har någon allergi. mot nåt. som ingen vet vad det är. jag nyser jämt, all the time. iofs inte lika mycket som jag gjorde för några veckor sen. mitt allergispray hjälper lite grann. men inte enough. jag nyser efter jag varit ute. jag nyser när jag åker bil, buss, tåg. jag nyser när jag sover, jag nyser när jag busar med hundarna och katten, jag nyser när jag är hos andra som inte ens har djur. you name it.

3. min pappa har alltid haft muskelbilar, hela mitt liv har det nästan alltid funnits någon. och JA,. jag gillar att skryta om det!

4. Jag har åkt fast för körning av eu-moppe utan eu-kort. det gav mig böter och nästan så att jag skulle få vänta med att ta körkort 

5. jag skrattar åt mina egna skämt. skrattar ofta när ingen annan skrattar också.

6. jag saknar min pappa. han är alltid borta eller så är jag inte hos honom för att det alltid är massa barn (a's barn) där. mår rätt dåligt över att inte få träffa honom och umgås med honoms å mycket som jag vill..

7. när jag var mindre blev jag mobbad pga att jag inte var lika "smal och snygg som alla andra". jag har mått skit över det i många år. det sitter fortfarande kvar. men jag har fått så otroligt mycket bättre självförtroende tack vara mina närmsta vänner! tack <3

Kommentarer
Postat av: Kregert

Jag visste redan allt det där.. Eller nästan iaf, inte moppe grejer, illa Emelie illa! :)

2008-12-18 @ 14:05:57
URL: http://sofiakb.blogg.se/
Postat av: tes

hhahah jaa, jag tror vi fått det från varandra? för att vi umgåtts för mycket :D

2008-12-18 @ 18:19:45
URL: http://omtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0