HELVETE

jävla bilfan.
gå inte sönder mer nu, ok?

igår, när jag var på väg till sofia, vid 21-22? vi skulle gå på johans spelning. kommer på att jag måste tanka, kör in till ok i klinga, kollar i väskan. ingen plånbok? SKIT! mätaren har legat längst ner på rött hur länge som helst. ojdå, undrar om jag kommer hem? jag testade, när jag precis kört förbi kimstads avfart så börjar tempmätaren blinka. FAN! kör av vägen och ställer mig i en poliskontrollplats, tempen var på nästan 120 grader.
ringer pappa, han kommer. EFTER  25 minuter! fatta att jag nästan dog där i mörkret, det var ju nästan inga bilar som körde förbi. jag stog breve en skog. hörde konstiga ljud. tur att jag låste bilen.
sen kom pappa, öppnade motorhuven. min fläktrem har typ gått av. FAN. den var helt ruttet dålig och sliten, så smal att jag skulle kunna nudda på den så skulle den gå av. om man inte har den, eller om den går av så överhettas motorn eller nåt. och batteriet kör slut på den kraften, så om jag kört lite till så hade batteriet gått också. FAN, men tur att den inte gjorde de.
körde sedan tillbaks hem jättesakta på motorvägen med papi i bilen bakom.
det blev ingen spelning. jag som hade sett fram emot att se hans band spela...

så idag har jag ringt to my job and pratat med daniel, så nu ska pappa åka och köpa en ny fläktrem åt mig eftersom jag inte kan åka någonstans med min bil.
så kl2 idag ska jag hjälpa pappa med att sätta dit den också..

kan jag ha mer otur? bilen är ju för fan redan sönder. grenröret eller va fasiken det var. det lär gå på över 3000 också. JÄVLA HELVETE. suck...

jag har nog otur i allt

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du har fått en utmärkelse!

Kolla min blogg! :)

Kram

2008-12-11 @ 20:56:50
URL: http://misssecretangel.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0