i cant stay

just nu är det bara två låtar som jag lyssnar på. macdon - beggin och milky - be my world. dom har fastnat på huvudet sen vi var i motala, men dom är sjukt bra så det gör inte så mycket.

i helgen har jag jobbat och tränat. igår fick jag jobba en timme extra för jonas skulle på massage, hans rygg är knas. men jobbet gick väl bra. börjar lära mig allt nu. men det är mycket jag inte kan och frågar om ändå.
det jobbigaste är ju att jag bara har jobbat varannan helg. och man glömmer mycket under den tiden..
men nu ska jag ju jobba fre-sön som kommer. hoppas på att det går bra!

nu strax ska jag åka till fia, sen ska jag till um, sen ska jag till motalaaaaaa. eheheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0