it's alive!

min bil funkar! WUHUUUUU!
när bilen dog utanför affären häromdagen så var det tydligen battieriet som hade dött. men det gick att ladda det! så nu går den som en..., nåt! som går bra!
den låter inte så jävla mycket längre! den låter ingenting :D den låter inte som min bil :(
känns lite konstigt med det puttrande och höga ljudet som kom från bilen. känns som att man har en helt ny bil liksom!

och självklart. luftfiltret som jag köpte idag på micro var ju helt fel. tyckte väl att det var lite konstigt när jag fick ett runt luftfilter? det ska ju vara ett fyrkantigt ju!
så måste in någondag och byta, om jag inte tar det på jobbet någon dag..
grenrörspackningar fanns de bara två stycken på jobbet. man behöver alltid 4? vem fasen  köper två?
och det var dom enda som fanns kvar.
så jag fick gå till konkurrenterna istället och köpa. mekonomen. fasen va skabbigt och stökigt det var i deras butik. micros är sååååå mycket fräschare och trevligare!
så alla ni därute som köper era bildelar på mekonomen.
BYT TILLL MICRO ISTÄLLET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0