jalla jalla

gårdagen slutade roligt.
var hos johan och busade. vi kollade på madagaskar 2. haha! bra att jag hängde med så bra i filmen kände jag :p haha
det slutade med att han fick putta igång min bil, hahaha.
så direkt när den startade så körde jag bara iväg? jag sa inte hejdå eller nåt. kände mig så dum, kom på mig själv att "hallå vafan håller jga på med???!!"
så jag skickade ett förlåt sms. men han hade tydligen bara börjat asgarva åt mig och garvat hela vägen hem sen. så det var ju tur :)
jag kom hela vägen till klinga, sen la bilen av. jävla batterihelvete.. och klockan var halv 11. vågar jag ringa morsan? jo, jag var ju så illa tvungen ;p haha,. nicke fick komma och hämta mig och bogsera hem mig. trodde jag skulle dö nästa, vi körde ju inte så långsamt plus att det var kolsvart och han hade sin avarningsblinkers på. jag såg inte ett piss föruttom hans ljus framför. tillslut kanske han fatta att jag inte såg nåt så han stängde av dom.
så nu står min bil helt död på parkeringen här till huset. jävla bilhelvete, alltid ska det var anågot fel på den..

just nu har jag orecis ätit klart, diskat och sådär.
nu hamnade ja h'r och katten ligger i mitt knä och slickar på mina armar och fingrar hela tiden. det är lite obehagligt så ni får ursäkta min stavning.
kolladenlite på jalla jalla också. men edt bkev lite ensamt.
morsan nicke bror hundar + syster har ju åkt till karlstad nu idag tills på söndag och firar jul. så jag är home alone med missen
jobb i mrogon och på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0