julafton, juldagen osvosvosv

nu har jag ju varit lite dålig på att uppdatera. MEN har inte orkat.
julafton firades först hemma hos far med familjen här + annelis systers familj. så det var fullt hus!
senare åkte vi till mamma och firade och fick julklappar.
juldagen så blev jag full med mina godingar, kregert sara tessan emma och johanna. vi drog till palace! så sjukt mycket folk och så sjukt roligt! kom dit innan 9 och gick hem efter 3.
annandagen kl 12-13 åkte jag och min bror upp till karlstad. i bil. jag körde. fasen så trött jag var! och jag var absolut inte körduglig egentligen, men det gick!
var i karlstad till söndagen. vi hann med att träffa farmor farfar, mormor morfar, och farmors syster carina (som måste vara den fränaste och roligaste tanten ever).
hann ju inte med att träffa alla i släkten pga att hälften hade ju magsjuka.
och idag har jag hängt på stan med tessan och fia. var ute efter en nyårsklänning! hittade en i den näst sista affären vi var inne i. VILA. blev ett par strumpbyxor och ett värmespray också. har inte råkat hittat på rean än. men det kanske är lika bra, kommer ju säkert in mycket nytt snart i butikerna.
ikväll blir det att slänga sig i sängen tidigt och glo på film. är så sjukt trött efter att ha gått på stan i ca 6 timmar. det tarlite på krafterna, speciellt fötterna.

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0