loerdaggg

hej.
jag är världens tröttaste människa med världens ondaste huvudvärk.
i torsdags åkte fia och jag till motala.
jag hade riktigt roligt. hehe :*
åkte hem på fredagen.
idag har jag jobbat och slitit (i 5 timmar, haha)
när jag kommer in på jobbet, på väg till omklädningsrummet. precis innan möter jag en stor sopptunna man har ute. jag tänkte inte ens på att den stog där, trött som jag var. och precis när jag ska gå förbi den så hoppar daniel ut från den och bara BU! jag skriker och ramlar bakåt. så störda arbetskamrater har jag! både han och jonas skrattade åt mig hur länge som helst efter det. hoppas dom inte planerar nåt inför i morgon bara... morr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0