paint the feelings

idag har det varit en rätt slapp dag.
varit ute med hundarna osv, blev rätt arg när alice sprang iväg och inte kom tillbaks, sprang och letade i skogen i skert en halvtimme innan jag såg henne. kolsvart var det ju nästan också, JAG SOM ÄR RÄDD FÖR MÖRKER!! men ajg dog inte iaf så det var ju tur.

alltså jag vet inte riktigt hur jag ska må. om jag ska vara ledsen/nere eller glad. jag är ju en person som analyserar allt. och just nu har jag ingena ning om hur du tänker. det är sjukt jobbigt! så om jag går omkring och är glad kommer inte vara så bra om jag trott fel? och jag vill heller inte gå omkring och vara ledsen.
fan.

ikväll ska jag nog kolla på little nicky. det var ett tag sen nu. men jag gillar musiken, den får mig på bra humör. + att adam sandler är söt i den filmen. HEHE



ikväll blir det kanske black horn. hade ju sett fram emot det. men nu kunde ju inte elin hänga med. så får hoppas på att fia vill hänga med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0