be myself and i

det går bra nu. mycket jobb på g. eller nej förresten. har ju bara en helg till innan jul.. sen blir det ju back to the old varannan helg. men det går bra på jobbet som fan! jag har verkligen jätteroligt och jag trivs som fisken i vattnet. mycket attt lära sig och jag lär mig mer än jag någonsin har gjort på en dag. galet roligt! personalen är nog den bästa också!
bilen lagad. min gudfar ska kanske hissa upp den ikväll och försöka fixa ljudet på den också ( den låter ju som en gammal volvo med trasigt avgassystem, höhö )
köpte en packning till bilen igår innan vi stängde das butik igår. hoppas att det bara inte tar för lång tid och att det går att fixa med bara packningen. ett grenrör skulle gå på några tusen. packningen kostade 31 spänn och sen minus personalrabatt blev det något på 20 spänn! så jag hoppas på att det bara är packningen som behövs.
och om jag slipper köpa grenrör så ska jag nog lägga ut några hundra på att polera bilen! den har lite ränder överallt och den är ltie solblekt på min lillalilla vinge? haha. men den kan bli riktigt fin om vi polerar den har jag hört. kjell tyckte att det var en riktigrt fräsch audi jag hade också. och det är ju bra! att det kommer från en bilkunnig person :)

i morgon bär det av to Ullared! WÖÖÖÖ. som jag har längtat! så ikväll, om allti nte blir försent, så åker jag hem till fia och sover hos henne har jag tänkt. fia, är det okej? :p haha!

Kommentarer
Postat av: fia

haha aa nu har jag fixat hos bussåke att det är 2 personer från norrköping istället, så nu måste du komma ikväll =D hihi

2008-12-15 @ 11:12:14
URL: http://omsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0