12 FEBRUARI

hej.
blev inget med elin idag. så blir en hemmadag.
ska försöka att komma på hur jag kan möblera om mitt rum..
ska resna ur det och lägga tillbaks sakerna som jag la ner i en kartong för x antal månader sen när vi bestämde att jag skulle byta rum med jonte och jesper. men kärringen trodde ju itne att jag skulle gå med på det så nu vill hon inte det längre. och pappa har ju inget att säga till om, tydligen...
madrassen under sänegn ska bort också, jag ska fan itne ha den när jag aldrig använder den. den kan ju lika gärna ligga i någon annans rum. eftersom grabbarna i huset använder den mer. suck. jag låter väl jävligt löjlig men jag är trött på att allt ska vara som hon vill.
hon har börjat skriva sitt namn på vissa mat-saker. så dom det står hennes namn på får man inte äta av, normalt? vi är ändå en familj, fastän jag kanske inet hade önskat det. hon själv har sagt att eftersom vi är det så måste vi dela på allt? yeah right. stick och brinn horjävel.
tycker bara synd om pappa som hamnar mitt emellan. men ajg är ju ändå hans barn! förstår hon inte att man inte kan bete sig så osm hon gör!? gah.
just nu är jag lättirreterad och jag hoppas verkligen inte att hon kommer med någon kommentar sen. då smäller det alltså!..

nu ska jag spotta ut tandkrämen ur munnen.
bye


Kommentarer
Postat av: Jannika

Att skriva namn på matprodukter lät helt absurt... :P
Skoj att du hade roligt i Malmö! :D

2008-02-12 @ 19:44:11
URL: http://yanken.blogg.se
Postat av: emi

ja hon är helt konstig i huvudet.

2008-02-12 @ 23:31:31
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0