16 FEBRUARI - party ikväll

åhnej. fanfanfan. förlåt jannika!!!! MEN GRATTIS I EFTERSKOTT! :*

Hej.
Igår tills idag fick jag bilen, våran kära skruttiga lilla saab 900.
så tänkte att när jga ändå fick låna den så måste jag ju åka någonstans
och eftersom att j dissade så drog jag hem till borgsjö, länge sen jag träffade honom. typ 8 månader sen kom vi fram till..
när jag kom fram så började han skratta åt min bil :( buhu! vilket as!
han tyckte att jag har förändrats en del på mitt utseende sen sist också, rött hår, andra ögonbryn(målade). det var det han nämnde iaf.
sen ringde adam. han kom förbi utan att han visste att jag var där. (dejtade honom för något år sen) pinsamt! men han var huuuur söt som helst. as usual.
jag och killar alltså, varför ska jag vara som jag är!? jag träffar en bra. sen bara för att den gillar mig så vill jag inte ha den längre.. jag vill inte ha massa bad boys längre...
jaja. sen vare dags att åka hem, för jag satt typ och somnade i fåtöljen. :p
henke och adam var snälla att köra före och visa vägen ut till e4an :p
men dom åkte ju längre än det, så vi rejsade på motorvägen, woho! gick ju jävligt bra för in del. en saab 900 mot en volvo s60. som han har trimmat osvosvosvosv. haha :$
kom upp i 150-160 km/h. sen vågade jag inte gasa mer för det började lukta bränt. eller så vare jag som inbildade mig. men jag tror inte gamla bettan gillade att jag gasade som jag gjorde. eller tror inte hon gjorde det på hela dagen så som jag kör. haha! det gäller ju att hänga med henke när han gasar på :p

väl hemma så stängde jag bara av datorn och gick och la mig. var så sjukt trött.

jag lät t komma hit och sova i morse också när hennes l skulle iväg och jobba. haha! 6 PÅ MORGONEN!! :p jaja. är man snäll så är man!

ivkäll blire utgång med t. ska bli kul som fan. var ju ett tag sen man var på hugo? tror jag, ellernää. kanske inte förresten. haha!


nu ska jag äta frulle.
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0