28 FEBRUARI

hej.
på den senaste tiden har det hänt mycket.
vill inte ta upp allt.
men idag har jag i alla fall varit p åarbetsförmedligen, då fick jag evrkligen reda på hur jävla dåligt det är där. man kunde inte ta en lapp och sätta sig och vänta för att sedan prata med dom. nejnej. idag fick man bara sitta där om man skulle göra en ny handlingsplan. eh?
sen träffade jag fia och anna på stan en sväng. köpte de svarta brallorna som jag har gått och velat på ett bra tag nu. är jävligt sugen på paris nya parfym också. men har ju inte pengar till det! :c
sen åkte jag och hämtade pappa på jobbet, vi drog in till stan igen för att kolla till hans alla raggarbilar. 4e snart på väg!
pusspuss. nu ska jag gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0