ge mig ett jobb!

jag blir galen.
söker ca 20 jobb i veckan!?
ska inte det räcka för att ens få en jobbintervju?
det är galet. arbetsförmedlingen hjälper ju inte till med så mycket heller.
skickar ut en lapp hem till mig om ett jobb jag ska söka.
som dom säkert skickar ut till ca 400 till arbetslösa ungomar.
jag orkar inte sitta hemma längre och inte göra nåt.
inte kunna göra något.
inga pengar, ingen inkomst.
man kanske ska börja leva på soc?
men eftersom jag itne riktigt vet allt om hur det funkar så tror jag nog inte det
vill ju kunna flytta hemifrån och börja leva själv
vill itne sitta hemma längre på fredag och lördagkvällar och söka  765 jobb..

jaja.
vill komma på andra tankar nu.

kunde inte sova inatt pga det som händer på måndag....
jag hoppas jag klarar det!



bye
em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0