gonatt

hade ju tänkt att jags kulle lägga mig och sova.
men jag ville bara skriva ett inlägg här.

just nu mår jag inte så bra.
har en klump i halsen som jag inte får bort.
det gör ont i hjärtat.
varför kan jag inte bara få ha ett normalt liv med en normal familj som inte är sprucken?
jag saknar alla mina vänner, jag mår så bra när jag är med er! lovelovelove
...

nu har jag bestämt mig. jag ska verkligen ta tag i min träning och ätning.
inget mer onyttigt.
springa nästan varje dag, åtminstonde gå ut på en lång promenad.
jag ska inte va tjocka emelie längre!!
jag är så otroligt missnöjd med min kropp så det finns inte.
jag skäms över mig själv..
och nu ska fettet bort!
ni som ungsås med mig. säg till mig om jag vill ha något som jag inte får äta! säg till mig på skarpen!

vill ju börja träna på gym också, men fan att man inte har råd med gymkort eller något just nu.
jag ägger ca 40 kr. och för det ska jag betala min telefonräkning på 330 sen förra månaden, förstår inte  varför dom inte dragit den när jag hade dom pengarna?
jaja.

nu ska jag försöka sova och tänka på bättre tider.


Kommentarer
Postat av: fia

jag saknar dig!

2008-02-20 @ 22:11:56
URL: http://www.omsofia.blogg.se
Postat av: emi

jag saknar dig också!

2008-02-20 @ 23:21:33
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0