hej helgen + måndag

i helgen har jag varit hos tessan i malmö.
åkte upp i torsdags med en buss som gick 1025 och var framme 1745. uhhh, seg resa!
på fredagen kom fia. det blev en shoppingrunda då också, jag hittade ett linne, skor och ett par sånahära långa strumpor. men eftrersom jag inte har dom rätta shortsen till så såg dom ut som ett par vanliga fotbollsstrumpor :p HAHA 
på kvällen blev det party, det var ju meningen att vi skulle gå ut men det gjorde inget att vi stannade hemma med hennes sambosars kompisar. det var kul ändå. har iofs inte så mycket minne av kvällen men början var bra (:
lördargen blev en hemmabakisdag. följde iofs med fia på stan en sväng men det var inte länge. mådde inte så bra.
söndagen kom, helgen gick fort. för fort. dags att åka hem från malmö. jag gillar den staden.
lär ju bli fler gånger som jag åker och hälsar på! hoppas jag,. om tessan vill ha dit mig efter denna helg! hahah
åkte hem med bussen som gick 1400 och den var i norrköping 2135. det var ett byte i jönköping vid 1750. och bussen därifrån till norrköping gick inte förräns 1845. så jag fick lite sällskap av min nya vän från nässjö (: jockepocke. sötjävel va han.

sov hos fia till idag. eftersom bussarna går som dom gör.
så idag åkte vi till ikea. jag körde :D woho.
det var kul. men undrar om hon låter mig köra något mer :p fniss

ikväll ska jag till pappsen. där har jag inte varit på mer än 1 månad...
får väl se hur det är.
hm

nu blire nog tv.
hejs

image121
image122
image123
image124
image125
image126
image127
image128

Kommentarer
Postat av: tes

haha du får bara komma tillbaka om du inte gör om lördagsnattens bravader och springer runt med RUMPAN bara!

2008-02-11 @ 22:24:47
URL: http://omtherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0