fredag natt

hej
ikväll har jag sett på good luck chuck. den var rätt rolig. jag skrattade mycket här i min ensamhet
annars har jag inte gjort något speciellt
pappa kom hem nu ikväll också efter ca 1 vecka i estland
sen åker han på måndag igen
det är alltid lika tråkigt när han åker, och jag blir bara mer och mer orolig för varje gång han åker
han åker ju ändå rätt ofta

i morgon måste jag in till stan, dum som jag är så hade jag ju inte hämtat ut mina ppiller från apoteket, och jag tog sista idag. bra jobbat emelie!
så jag måste åka in till stan för att hämta ut nya

på kvällen så blir det avskedsfest för tessan
det blir god mat + efterätt och sedan utgång
jag vill inte att hon ska flytta :c
det kommer bli tomt här utan henne
du har en stor plats i mitt hjärta vännen!
glöm inte bort oss här hemma, ska försöka komma och hälsa på så ofta jag kan

idag har jag varit på stan också förresten
sofia jag och elin har busat runt lite
sen drog dom båda hem
så jag gjorde tessan sällskap under hennes lunch
jag berättade det som hänt under min senaste dag
det var ändå rätt mycket att berätta märkte jag
tänk sen när du flyttar! hur ska det här gå!? haha

image110<3

Kommentarer
Postat av: tes

haha, fyfan vad vi kommer prata då när vi väl ses!! vi kommer bara prata, prata, prata i flera timmar. :D

2008-01-12 @ 11:03:03
URL: http://omtherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0