hejhopp

idag har jag haft körlektion. blev nästan inkörd eller hur man säger.
iaf, körde i vänstra filen i en rondell. sen så är det en bil med hästtransport till höger om mig,
sen så delades vägen av så att den högra filen åkte till höger.
men då svänger han ut rakt framför mig för han skulle tydligen till vänster han också!
jag var tvungen att tvärnita.
gah. det var läskigt som fan.

jaja.
åkte hem till fia sen. vi kollade på film. tjenare kungen
och efter det så åkte jag hem till tessan en stund. blev inte så länge men vi han ju prata lite iaf!

igår på träningen så spelade vi bandy istället för fotboll.
det var kul som fan.
men sjävlklart så smällde jag upp klubban i tessans ansikte.
hon fick en spricka i läppen. ops! :$
lagom till skolan och allt, haha!


hoppas att det är något bra på tv ikväll..
hm


pussherå

em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0