sälen 08

kom hem ifrån sälen för någon timme sen.
det har varit kul.
åkte snowboard, kände att jag ville lära mig att åka lite bättre.
men igår, så skulle jag stanna, men så blev det något konstigt så jag ramlade istället oh brädan och benen snurrade ett varv till fast inte min överkropp gjorde det. fick ont i knät som in i helvete, trodde jag hade bruit det först.. men så var det inte... så nu sitter jag med ett stukat knä och haltar när jag går.
vilket jävla skit.
sen har vi kört snöskoter ockås, det var hur kul som helsT!
och självklart gasade jag på som fan upp till 80 km/h (: fniss
vio har ätit på restaurang varje dag. mmmm
vädret var väl kasnke inte det bästa. det blåste storm och snöade somfan. iofs var det ju bättre än förra året då det ösregnade :/

jaja. nu är jag hungrig. så nu ska jag käka tror jag.

byebye

image108

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0