äntligen helg!

wöwöwöööööö- äntligen helg säger jag bara!





hej nya hårfärg (:



igår skulle tessan och jag grilla hemma hos mig. men när det hade gått en timme till och hon hade fortfarande inte hört av sig, så ringer hon och säger att jag ska komma hem till henne istället.
jag fixar mig lite och drar dit.
när jag kommer fram sitter tessan på altanen med martin och hennes bror med en öl i handen, man blev ju lite sugen!
så fort som fasen drog vi hem till mig igen och hämtade dricka. jag körde räserfort!
vi käkade grillat, mmmm.
kvällen var rolig, vi ägde på kubb över grabbarna. fast sen var ju tessan så dålig att hon missade kungen en gång så vi förlorade! morr. hahaha
nejmen, sen blev det lite mycket dricka för mig. jag har ju inte ätit något i veckan heller efter jag varit sjuk. har typ inte ätit en riktig måltid sen förra tisdagen. så jag blev rätt onykter kan man säga.
vi spelade ett ölspel med tärning, och jag var sämst så jag fick dricka allting själv hela tiden.
hade iaf ritkigt roligt!
men det blev sängen rätt tidigt ändå, innan 23 har jag för mig. jag var helt död och grabbarna drog vidare till något annat ställe.

idag blir det att ligga och pressa i solen. måste ju bli lite brun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0