barbarella.se

har precis varit och beställt grejor igen! ska töja båda öronen till 14 mm :)
den ena är ju 12 mm nu, och den andra är inget töjt längre. jag tappade min sprial jag hade där när Johnossi spelade i malmö. fasen, så nu får jag börja om från början! suck. smärta igen.

idag har jag jobbat igen,
apoteket, ametisten (posten) och foster wheeler. det gick snabbt idag också! fattar inte. men anneli tror att jag stressar eftersom jag blir klar så fort. det kan ju stämma..

och ikväll har jag suttit här och kollat efter lägenheter. är helt pepp på att flytta! men jag måste ju vänta tills i höst då jag vet om jga får fortsatt tjänst hos ISS. hoppas!
eller fast ett annat jobb vore ju inte helt fel heller. bara jag får en inkomst varje månad så skare väl gå bra!
så måste börja spara pengar nu!, undrar hur det kommer gå!?..

det jag bad nicke kolla efter åt mig i USA var, ett par vita converse, ett par låga vans och en DC tröja. vet ju inte om han hinner köpa nåt men vi får hålla tummarna för det iaf!

nu blir det käk tror jag, jag är inte hungrig egentligen.. men måste ju äta nåt!


j idag? j i morgon? j hela tiden? jatack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0