hej alla mina fans!

hej alla mina fans!
nu idag så mår jag lite bättre, har inte behövt trycka i mig lika många tabletter heller. och det gillar vi! börjar bli trött på att svälja dom, så jag får som en kväljning varje gång den kommer till halsen.. ugh

nu ikväll har jag ca 37,8 grader. så i morgon lär jag vara back in the game baby! woho!

missade både utgång igår och lagfest idag. jävla skit, jag som hade velat supa ner mig denna helg också.
men får väl ta igen det nästa helg, tessan? fia? :p

har precis käkat den första riktiga måltiden sen typ, hm tisdags kanske? har knappt fått i mig något under dessa dagar, men inte så konstigt när man är sjuk kanske..
skönt att det är över nu i alla fall!

och tack alla som bryr er om att kolla hur det är med mig! <3


nu ska jag lägga mig och dö i sängen med lite scrubs.


pöss


saknar denna hårfärg :(

Kommentarer
Postat av: Jannika

Du vet att Zach "JD Braff ska sluta i Scrubs va? :(

2008-07-19 @ 21:17:57
URL: http://yanken.blogg.se/
Postat av: tes

nästa helg kör vi!!! <3

2008-07-19 @ 21:47:45
URL: http://omtherese.blogg.se/
Postat av: Jannika

stod på aftonbladet. Vet inte riktigt varför. Han ska väl fortsätta mer seriöst med film. Han har ju någon film på G nu... Om du går in på aftonbladets hemsida och klickar på nöjesliv. Scrolla ner så står det där. :)

2008-07-19 @ 23:50:00
URL: http://yanken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0