helgen som var

i helgen var vi i malmö.
hade sjukt kul med er tjejor!

åkte ner med tåget i fredags efter jobbet. den tågresan var väldigt rolig, och vi hade ett par roliga grannar också! jag fattade aldrig vad jag började garva åt som fia också garvade åt sen. något var bara så himla roligt! haha!
vi kom fram runt 9 på kvällen och jag var helt död! så det blev att gå till coop och köpa lite frukost till dagen efter.
i lördags gick vi upp rätt skapligt, fixade till oss och drog ner på stan.
jag använde lite för mycket pengar..
blev ganska många nya piercingar och pluggar.
lite senare på dagen efter lite shopping så drog vi oss hemåt. fixade lite käk och började styra upp inför kvällen.
vi drog till KB, hade så jävla roligt! men lite för många blåmärken blev det.
på söndagen var det bara slapp tills tåget skulle gå. tog ett tag att packa ihop allt som vi hade med oss också, det låg saker över hela lägenheten. haha!
tåget gick 1617 hem. det var en lång resa! men vi hittade på saker att göra hela tiden kändes det som! :)

här kommer lite bilder sen helgen :]












 

Kommentarer
Postat av: Nathis

Hahaha. Bilden på Tessan. Så klockren. Alltid en passoa i handen ;)

2008-07-14 @ 22:14:18
URL: http://nathalielovesyou.blogg.se/
Postat av: Kregert

Det blir fler malmöhelger va? de liksom ägde :P

<3

2008-07-16 @ 18:53:14
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0