onsdag och bra väder!

i morse vaknade jga upp hos j, helt själv. han hade åkt till jobbet en timme innan jag gick upp.
kl. 0630 ringde min klocka, jag drog på mig kläderna och åkte till jobbet.
tanterna på apoteket är så virriga och högljudda. det tycker vaktmästaren också, han sa till mig igår när vi satt och åt frukost att "det ska bli så skönt att ha semester är så trött på dom här gaphalsarna!".
och jag förstår honom, man har ont i huvudet av allt gap efter man har varit där.. stackarn!

åkte till vilbergen idag och köpa fikabröd, två vaniljbullar. mmmm-mmm-mmmmmmm. tänkte bjuda gunilla på fika eftersom hon alltid har med sig till mig.

blev klar riktigt tidigt idag, kom hem runt halv 12. men de tär ju skönt det!

har inte gjort så mycket nu när jag varit hemma. suttit här och drygat och käkat lite tonfisk till lunch som alla andra dagar. lite konstigt att jag inte tröttnat åp det än!


förresten så håller jag ju på att töja öronen, men jag märkte nu att alla 4 pluggar jag beställt och fått hem är större än 14 mm, så jag får inte in dom i öronen... så det blev ett litet mail till barbarella, igen. inte första gången dom skickar fel strl.


nä nu måste jag röra på mig. jag ska in och göra stan osäker med kregert :)


2 dagar kvar tills jag drar till malmö med mina babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0