onsdag

sov hos j inatt. alltid lika mysigt!
lämnade och hämtade han på jobbet också, snacka om roligt! haha

idag har jag haft ont i hela kroppen, magont också, känns som att någon sliter sönder mig inirfrån. det är läskigt.
sjukt trött har jag varit idag också, sov i bilen mellan varje pass på jobbet. det behövdes, annars hade jag ramlat ihop på golvet. sjukt
är lite lilaaktig på armar och ben också, fryser som en idiot!
har en känsla om att jag måste gå och spy hela tiden också...

när jga kom hem så gick jag och la mig direkt.
sen kom kregert hem till mig, vi såg först på scrubs sen på den andra harold and kumar. kommer ju inte ihåg vad den heter.. men båda tror jag somnade.

måste nog ta en värktablett igen. sen ska jag lägga mig och sova, klockan är ju bara kvart över 6..
 vafan händer med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0