sol&bad+sallad!

jobbat idag som alla andra dagar. pust.
börjar lära känna vissa på posten där jag jobbar nu, det är jätteroligt! igår snackade jag hårfärg med en tjej som gillade min nya färg. haha, om det förrsesten. jag har ju färgat håret för er som inte visste, mörkt, väldigt mörkt. nästan svart, fast det är inte svart. utan det är brunt.
typ alla, på posten när jag började jobba där igår efter jag färgat det sa, "oj, färgat håret!?" "ny hårfärg ser jag!" osv.
en annan gubbe sa, "oj, har du färgat håret, snyggt! eller är det du förresten?" (så gick han fram och tittade mig noga i ansiktet) hahaha. fasen vad jag garvade åt honom. knäppisar dom dära!

redan onsdag är det också, känns som tisdag faktiskt. vet inte varför. blir väl j ikväll? kanske. om han slutar tidigare från jobbet. jag är redan nu förebrädd på att vara helt sönderpaj i huvudet i morgon för jag kommer vara så trött..

nu hoppas jag att det bilr sol och bad med kregert. ska nog passa på att åka till aäffren när hon kommer. vet inte varför men jag tycker det är så tråkigt att åka dit själv! allt går ju så fort när man ska handla själv. så det är bättre om man kommer två så kan man gå där och prata och slöa sig igenom affären.. haha
hon skulle höra av sig när hon slutar jobbet. det är ju om ca 1 h 45 m. såååå. what to do, what to do..?


ena killen på jobbet idag alltså, åååh! finare leende får man leta efter!!
 det är rätt bra att ha ngåon att spana på. annars är det ju inget roligt? :p

nä nu  tror jag att jag drar ut i solen och lägger mig där tills kregert ringer!


(klart tes går bra i sängen också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0