sommar!

nu märks det verkligen att det är sommar! så jäkla skönt väder så det finns inte. snälla, sommar året om tack?

idag vaknade jag upp hos gull. alltid lika jobbigt att slita sig upp från sängen när han ligger där. men efter en kittelattack från honom så var jag uppe på fötterna fort som fasen. haha, dumma unge! :(

har varit jäkligt varmt idag att jobba. nästan lite för varmt, men ajg ska inte klaga.
snyggisen på jobbet är inte så mycket snyggis längre nu efter han rakade av sig allt hår. man ser liksom att det fattas något på honom, och det är ju håret såklart.

annars har väl dagen varit helt okej. ljuder på datorn har börjat cepa så ingen musik eller nåt här längre. tråkigt.

igår råkade jag beställa ett par WESC hörlurar och Simpsons the movie,. hehehhe. hoppas på att dom kommer så snart som möjligt! :)

var nyss och fiskade firrar. men jag fick ingen. :( skulle gå ut till en sten som låg lite längre ut, så jag fick gå mellan massor såna där grejer med gräs på, som stubbar ur marken?, men det gick ju inte gå på dom så man fick liksom gå emellan i vattnet som var geggamoja och det luktade kobajs. så nu luktar jag kobajs. så jag m åste gå och duscha nu med en gång!
skabara åka hem till pappa och kolla post + hämta min iPod :) wöwööööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0