sönda och någorlunda frisk

jippi. äntligen har jag nästan blivit av med min sjuka.
och i morgon ska jag jobba! och jag längtar!, iaf när jag ska städa på posten, deras personal går inte annat än älska. alltid lika glada och positiva. alltid när man städar där så skrattar jag för mig själv över deras konversationer, eller hur löjliga dom är när dom sjunger jättehögt och falskt till musiken! och det roligaste är när alla hälsar, man känner sig så välkommen, till skillnad från dom andra ställena jag är på. inte för att dom är otrevliga, utan för att det är sån skillnad på deras "hej".

nu strax ska jag hämta bilen hemma hos pappa som jag var tvungen att tjata mig till. fgattar inte varför jag inte kuna låna den när dom ändå ionte är hemma och använder den?...

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0