varför?

varför har jag blivit så hemsk?
varför har jag blivit en sån svartsjuk människa?
varför?
jag vill inet vara det
jag har inte varit det förut
men nu är jag det..
det är jättejobbigt!
varför har jag blivit såhär för?
är det för jag känner någonting?
på riktigt denna gång?

jag tror jag tänker för mycket
jag ska nog sluta tänka.
när jag tänker så tänker jag bara på negativa saker om allt,
som vi tjejer gör..

jag måste sluta säga saker som jag tycker och känner före den andra
jag tror att jag bara ställer till det och förstör det annars

jag ska inte höra av mig hela tiden
jag har förstått att vissa tycker det är jobbigt
fastän att dom inte säger det

jga måste helt enkelt hålla mina fingrar i styr som man säger. eller kanske ögon och mun istället..


jag är en pain in the ass. förlåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0