fniss

idag har de tvarit en rolig dag.
jag, kregert, nattis och tessan drog till stan för att fixa saker till öland.
det blev tält, glas, tallrikar, alkohol och ett brännbollsset. ååh! jag längtar sönder mig nu!

idag när jag kom hem så låg det 4 brev på sängen, en räkning från telenor på 328 spänn. UH JAG HAR INTE RÅÅÅÅD!! :( sen var det ett från ISS, arbetsintyget + nåt mer, ett från Swedbank, och ett julkort från Anthony :D


han har ritat jättefint!
känner lite press på mig nu att jag måste skicka något bättre tillbaks! jobbigt läge..

ikväll blire lungt för min del.
skönt med sovmrogon i morgon också, blev ju nite så mycket sovmorgon för mig idag, iofs gick jag upp 1030 men det var ju klockan som väckte mig eftersom vi skulle dra mot stan efter ngåno timme då.

funderar på att rita av honom förresten? kanske kan vara roligt. fast bara i svartvitt liksom. vet inte vad det kallas men.

städa rummet måste jag göra också, farbror kommer i mrogon och på lördag kommer farmor och farfar. åh, och hela mitt rum ser ut som ett bombnerslag!, på riktigt!


suck, städa vare...

Kommentarer
Postat av: sara

haha emelie .. ska du inte rita en sån där bild på honom som du rita när vi jobbade på mig :( .. så elakt .. gjorde du inte med rinnande ögon för ja hade kli i ögona då med ? ... ja vi måste leka snart.. men jag måste sitta inne vid datorn nu för jag pluggar till det där frbaskade teori provet .. sitter nästan dygnet runt .. och typ så har ja ju installerast det programmet på datorn och ibland läser ja boken .. så ja kan inte direkt göra massa annat o då blire att man sitter vid datron en snabbis .. sen läser vidare.. blääääääää.. och när mitt prov är klart åker ni typ till öland. hoppas ja klarar provet annars blir ja ledsen.

2008-06-12 @ 21:53:53
URL: http://lrocknrolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0