förlust

oh noes. förlust för sverige!! alltså så jävla surt när det bara var 1 min kvar av matchen.
men sånt händer väl.

kom precis hem från tessan.

kollade på datumet och fick för mig att mamma fyllde år idag, fick panik och ringde upp henne och sa förlåt att jag inte ringt tidigare och sagt grattis.
hon bara, va? jag fyller inte år idag.
då bara, OPS! haha
så jag tog tillbaks mitt grattis igen.
fick för mig att det var den 14 juni, men den 17 juni var det ju! blandar alltid ihop pappas 14 juni och mammas 17e. det är jättejobbigt!

får massor bilder sen gårdagen + andra kvällar av tessan nu.
så lär fylla min blogg med lite mer bilder när jag fått alla!

nu blir det nog film för min del.
hörs

Kommentarer
Postat av: Kregert

Sa du inte grattis till din pappa då? :P

2008-06-14 @ 22:27:16
Postat av: emi

fast han fyller år i maj :p

2008-06-14 @ 22:33:48
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0