hej

täntke bara skriva ett litet inlägg här

itnernet på min dator funkar nu varken hos mamma eller hos pappa.
hos pappa råkade jag ta sönder själva nätverkskontakten som sitter i väggen. ops. pappa blev inte ås glad...
här hos mamma håller nicke på att fixa fast nätverk i min dator, men han har nu åkt till USA. stannar där tills på fre så han kom inte så långt. får be min bror sättai ett nätverkskort också..
och när nicke ändå är i USA så ska jag maila han nu om lite kläder och skor som han kanske kan köpa åt mig (: WUHUUUU. bra attt ha folk man känner som åker iväg till land där det är billigt :)


nä nu ska ja leta fram lite bilder.!
kanske lägger upp lite här sen om jag orkar



har träffat j både i lör-sön och idag :) han är bäst.

Kommentarer
Postat av: Kregert

jag vill veta mer om J!

Jag vill leka med dig!

2008-06-30 @ 18:40:40
URL: http://sofiakb.blogg.se/
Postat av: tes

åhh vad för kläder? =)

2008-06-30 @ 22:54:29
URL: http://omtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0