hej och godmorgon

idag blev jag väckt av dom från sats. kom ju fram två tjejor igår på stan och frågade om vi ville provträna en gång gratis, kan ju alltid vara kul så vi tackade ja! men det slutade med att bara kregert och jag ville när dom ringde och kollade vilka som ville..
dom ringde iaf idag och ville påminna om ifall jag hade glömt när det var osv. TACK!... jag som ville sova


idag är jag fortfarnade lika superförkyld som jag har varit resten av veckan, snälla, försvinn! palla med att vara förskyld nu när det ska vara sommar!


förresten så spöregnar det, its raining cats and dogs, nu.
var tvungen att springa ut förut i regnet och ta in alla dynor som någon trög sak har lämnat mitt ute på gräsmattan igår.

blev nästan klar med städningen igår av rummet, vilken skillnad när man får in alla kläder i garderoben! har ju inte använt den på flera flera månader nu eftersom jag kanske skulle ha bytt rum till jontes och jespers. har en kartong som står på golvet också med lite grejer som var i den förut med. den kartongen har blivit mitt sminkbord kan man säga.

igår var det en rolig dag, heldag på stan med ölandsbrudsen! det var jätteroligt att köpa grejerna som behövdes. och det roliga var att det endast gick på 126 spänn var!
om vi hade köpt tältet på intersport som vi tänkt från början skulle vi betlat 125 spänn var för bara det.
nu hittade vi ju ett döbra tält på jula som var större också (4-manna).
skönt att det inte gick på så mycket. för det gjorde ju alkoholen, iaf för mig :p
sen kommer ju bensinen kosta lite + maten.


idag ska jag iaf dra mig inåt stan när kregert har kommit hem från jobbet. lär väl bli runt 4, innan det har jag ingen aning om vad jag ska göra så det lär bli slappt iaf. men skönt det! känns som jag har gjort något varje dag nu i flera veckor, har inte hunnit med allt som jag vill hinna med..

j, åh kom hem!
ji, kan dra någonstans.
a, vet jag inte vad jag ska göra med...
c, känner mig så dum mot dig! förlåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0