nytt hår, igen

igår var jag och klippte mig, det behövdes kan man säga. så nu har jag nytt hår, ny frill.
var hemma hos ida en sväng igår efter jag klippt mig också, hon fick färga mitt hår. de tblev orange/gult. och efter första färgningen som satt i i ca 1 timme så drog jag lite löst i håret för att känna hur slitet det var, och allt hår bara hängde med. dom gick av jättelätt! jag blev såklart livrädd och skrek på ida.
jag hade färgat hennes hår också med en likadan färg. hon kände på sitt hår också att det bara gick av jättelätt.
så vi hade i massor med balsam och fruktis schampoo. och sen blåste vi det. då blev det bra igen. pjuh! trodde jag skulle dö. tänk om allt mitt hår hade gått av!? jag hade lättt gått under, jag hade inte visat mig ute utan hår. inte tills det hade växt ut helt igen..
nu  har jag tagit ny bild på hur håret ser ut. så lägger upp den här täntke jag!



va tycks?


och nu ska jag dra och hämta upp kregert, vi ska gå på stan (:
ska bara bränna en bra skiva först!


Kommentarer
Postat av: tes

skeeeeeta snyggt :D

2008-06-25 @ 22:24:40
URL: http://omtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0