oj

sitter just nu här och kollar på allt som är kvar att städas i mitt rum.
hittade en påse med massa smågrejor jag haft i min väska.
där i låg mina p-piller, och då kom jag på att jag itne tagit något sen i söndags, OPS!
så jag stoppade in 4 stycken i min mun på en gång, är det farligt?
stog ju inte om något sånt i bruksamvisningen på dom så.. får ju hoppas att jag inte dör nu bara.

ikväll har jag och anthony lekt i en online whiteboard. jätteroligt var det!




nä, ikväll blire nog att städa lite till, sen film och mys i sängen!
gonatt!

Kommentarer
Postat av: sara

jag tror inte att det är så bra om du tar så många på en gång .. de blir ju inte så att du tar igen alla gånger du missat.. och det kan kanske bli så att du får jätte konstig mens nu eller så ,, men ja är inte säker... jag har uppdaterat min blogg .. värsta duktiga aktiva .. titta vetja .

2008-06-13 @ 13:39:49
URL: http://lrocknrolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0