söndagkväll

måste bara säga en sak,
fastän vi bara setts en gång, så betyder det vad du tycker. allt du nu skriver till mig betyder och jag blir så glad när du skriver att du tänker på mig.
du är på andra sidan jorden just nu, det har gått 2 veckor, så det är två veckor kvar tills du kommer hem.längtar tills du kommer hem så jag får krama sönder dig!
ursäkta att jag låter som en jag vet inte vad, brukar inte skriva om mina känslor bara sådär..
men du har något som jag har fastnat vid.
jag vet att det är konstigt att jga känner såhär efter man setts 1 gång. men nu gör jag det och såhär har det inte kännts förut efter att jag har träffat någon. han är speciell

"Hej gumman :) nu är vi typ mitt ute i öknen på väg till vegas! tänker på dig söto! puss"

Kommentarer
Postat av: sara

ooh så gulllllllllllligt hoppas de blir ni ;:D

2008-06-15 @ 23:46:55
URL: http://lrocknrolll.blogg.se/
Postat av: Kregert

Ja det va verkligen inte likt dig :) Vad har har han gjort med dig egentligen? :D

2008-06-16 @ 09:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0