torsdag - sliten

nu har jag jobbat sen i måndags, alltså i 4 dagar så har jag slitit sönder mig.
mina fötter gör ont, mina ben och armar värker och mitt huvud är helt cepesegt.

ikväll kommer kregert hit, vi ska busa och hon ska sova över.
i morgon bär det in till stan, vi ska glo lite. och jag tror jag ska köpa en dyr sak :o oops. fast vi får se!
sen ska tessan leka med oss på kvällen när hon kommer hem från malmööööö. åh vad jag längtar!

idag skickade jag tillbaks halsbandet jag hade beställt. knäppet gick inte att öppna :( jävla skit, jag som ville använda det nu ju!

men jag lär ju få det nästa vecka antar jag. eller nästnästa :(

nu måste jag fortsätta städa!

ska jobba på mån och tis igen. ågh jag som trodde jag skulle jobbat för sista gången idag! men äsch, jag får ju caaaash :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0