vaken

idag vaknade jag utav mig självt i alla fall. länge sen man gjorde det.
drömde att jag och en annan tjej stog och sprutade hårspray på varadra efter ett litet tjafs mellan oss. hon hade en för blöt hårspray så jag ville inte ha den. då blev hon arg och sprayade ännu mer..? haha

idag blir det lugnt för min del. orkar inte göra något speciellt, iofs ska jag baka en tårta till mamma.
gjorde tårtbotten igår. så nu är det bara att dela den och göra vailjkräm och sånt där roligt.

ingen träning heller, nope. vill få bort min förkylning. och jag ska liksom CYKLA fram och tillbaks till plan också härifrån mammsen.


på torsdag är det öland som gäller! så sjukt kul det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0