världens + palace

igår var det träning som gällde för kregert och mig.
och fyfan, vilken jävla träningsverk jag har idag! det är helt sjukt!

efter träningen så blev det världens bar. och sen blev det palace. hade absolut inte räknat med att gå ut igår men det gjorde vi ändå :) det var helt okej tycker jag!

a
kregert och jag på världens bar


idag blire lugnt, träffade c ett tag, vi käkade glass på halvars..
efter det så drog jag hemåt, åkte hem till tessan och umgicks med henne i ca 10 minuter innan jag var tvungen att dra mig hemåt. farmor och farfar + farbror jan är här idag. så måste ju umgås lite med dom. inte ofta man träffar dom heller liksom. farbror jan fyller år idag också, 40! tror jag?

oj, nu blire fika! TÅRTA!



jag vill inte mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0